23

Φωτιά. Φωτιά. Όλοι έξω γρήγορα.
Θα είναι όλα καλύτερα τώρα. Ή δεν θα είναι. Νιώθω καλύτερα; Δεν ξέρω. Αν δεν την προσέχεις, φεύγει. Ούτε βαλίτσες ούτε τίποτα. Με ό,τι έχει πάνω της. Είναι πολύ αργά τώρα. Πολύ αργά. Θα σε κουβαλήσω γιατί εγώ φταίω. Φταις κι εσύ λίγο. Για όλες τις φορές που με έκανες να βρέξω. Στο είχα πει πως αυτό λειτουργεί υπόγεια και συσσωρευτικά. Και τώρα έκρηξη. Κοίτα τι έκανες. Και γω πού πήγα; Ποιός θα με κουβαλήσει εμένα τώρα; Και αυτό δεν ήταν ωραίο τέλος. Δεν ξέσπασα. Εγώ πότε θα ξεσπάσω; Πότε θα κεραυνώσω να τρομάξουν όλοι; Απογοήτευση και μια άσχημη γεύση στο στόμα. Τι να κάνω για να γίνουν όλα καλύτερα; Η ζωή μου είναι εντάξει και τα μέσα μου χάλια. Δεν θέλω άλλο, πήρα πολύ και μου φτάνει. Σήμερα μηδένισα πιο πολύ απ'όσο έπρεπε, δε θέλω παρέα, δεν μπορεί να με βοηθήσει κανείς. Όχι δεν ανοίγω. Τι έχεις να μου δώσεις; Όχι δεν το θέλω. Κανείς δεν ξέρει. Πολεμώ με δράκους στην μπανιέρα και στα χαλιά και στο ασανσέρ και στο τρένο και στον ύπνο μου. Πολεμώ χωρίς να κουράζομαι γιατί πρέπει, έτσι αρμόζει. Μόνο σήμερα τα παράτησα για λίγο και αυτό ήταν αρκετό για να έχουμε απώλειες. Δεν ανασταίνω νεκρούς. Δεν είμαστε το ίδιο. Είμαστε το ένα που γίνεται δύο. Και γω δεν μπορώ να κοιμηθώ και δεν θέλω να μένω ξύπνια. Τύψεις και ένα ψηλό τοίχος και όχι μη με ρωτάς τι έγινε. Δεν κατάλαβα ούτε εγώ. Δεν φανταζόμουν ποτέ ότι θα το τελείωνα στο 23. Κάνω κακά πράγματα σήμερα. Μην κάνεις κακά πράγματα Μυρτώ. Μείνε εκεί που είσαι, ακίνητη. Απλά να κοιτάς. Ή πέσε για ύπνο. Γιατί αλλιώς φωτιά. Φωτιά.

Δεν υπάρχουν σχόλια: